Děti hrají divadlo /

Hlavní autor: Brodecká, Lenka, 1972-
Další autoři: Švejdová, Vlasta, 1946-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : MC nakladatelství, 2003
Témata:
On-line přístup: Digitalizovaný dokument
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01866nam a2200517 a 4500
001 7778
003 CZ PrNK
005 20190218064647.0
007 tu
008 040601s2003 xr ac j 000 m cze
999 |c 7778  |d 7778 
020 |a 8023930907 
040 |a ABA001  |b cze 
044 |a xr 
080 |a 37.016:792  |2 MRF 
080 |a 373.2  |2 MRF 
080 |a 159.955  |2 MRF 
080 |a 745.54  |2 MRF 
080 |a 792.024  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
080 |a (0.053.2)  |2 MRF 
080 |a (0:82-2)  |2 MRF 
100 1 |a Brodecká, Lenka,  |d 1972-  |7 xx0015088  |4 aut  |9 8980 
245 1 0 |a Děti hrají divadlo /  |c napsala Lenka Brodecká ; ilustrovala Vlasta Švejdová 
260 |a Brno :  |b MC nakladatelství,  |c 2003 
300 |a 140 s. :  |b il. (některé barev.), portrét ;  |c 31 cm 
650 0 7 |a dramatická výchova  |7 ph114357  |2 czenas 
650 0 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |2 czenas 
650 0 7 |a rozvoj myšlení  |7 ph135316  |2 czenas 
650 0 7 |a výtvarné práce z papíru  |7 ph135229  |2 czenas 
650 0 7 |a herecké rekvizity  |7 ph171229  |2 czenas 
650 0 9 |a drama in education 
650 0 9 |a preschool education 
650 0 9 |a thought and thinking 
650 0 9 |a paper work 
650 0 9 |a actors' properties 
655 7 |a divadelní hry  |7 fd132028  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 7 |a publikace pro děti  |7 fd133156  |2 czenas 
655 9 |a theatre plays 
655 9 |a handbooks and manuals 
655 9 |a children’s literature 
700 1 |a Švejdová, Vlasta,  |d 1946-  |7 jn20000402933  |4 ill  |9 5500 
856 4 1 |u http://kramerius4.nkp.cz/search/handle/uuid:067c5740-5e21-11e2-a086-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument 
942 |2 ddc 
993 |0 0  |1 440250016430  |4 0  |6 NKJ  |7 0  |9 7991  |a 199.00  |c 16430  |d 2008-04-15  |f KNI  |g NKJ  |h 199.00  |i MC nakladatelství  |j 0  |l KNI  |m 3  |n 0  |r 2020-04-30  |s 2020-03-03  |t 7  |w 2017-07-10  |y KN  |z AS  |v V